En doft av lycka

Lördags; Jag, Eddie och Mathilda åkte in till göteborg för att ställa oss i den evinnerliga idolkön. När vi stått en timme i kön, träffade vi Lukas och Fredrik och de joinade oss. Gick före halv kön, haha.
Vi stog sex timmar och frös och var hungriga och kissenödiga. När vi äntligen kom in var det trassel med Lukas och Eddies legitmation så deras mammor fick komma och "identifiera" dem.
Sen rullade allt på, fyra timmar spenderades inne i vänthallen. Vi var några av de sista som gick hem, kl 7.
Man somnade jätteskönt på kvällen sen.

Söndag;  Jag vaknade av doften av kakor :D Mamma stod och bakade...mmm.
Denna söndagen gjorde jag ingenting. Solade lite utomhus, men efter 35 minuter kom molnen fram.
Såg på Scrubs och Superbad (som är skitkass). 

Denna måndagen har väl varit bra än så länge, men har lite  huvudvärk.
Läste i tidningen i morse att Takida kommer till Lysekil 25 juli! 3 dagar efter min födelsedag.
Jag vill vill vill gå! 
Nu är det bara 6 dagar kvar tills Fredrik kommer hem. :) 7 månader...
Nu måste jag fortsätta med Illustrator, pusshej
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]