hej kära sverige.

Det finns så mycket jag saknar.
Ibland känns allt helt underbart, för att några minuter senare övergå till något panikliknande över alla de saker man inte gjort.
Jag ser väldigt lätt på livet, jag tar allt för givet. Liksom, min egna inställning till livet är att man ska ta dagen som den kommer.

Det finns många små saker jag uppskattar i mitt liv, som tex
En mysig lördag med film i sängen och en gosig katt bredvid
Underbara tjejkvällar med mat och tjejsnack
När jag , Lina och Nanna skojbråkar med Eddie
Sitta på en buss med musik i öronen
Underbara godnatt sms
Tänka tillbaks på känslofyllda minnen
Glass
Underbara vänner
När mina bilder blir bra
Skidåkning och segling

Jag längtar till;
April
När jag blir arton
Helg
Håkankonsert
Sommar
Segelbåten
och massa massa mer :)

Puss och kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]