090513

Jag är trött.
NP i matte tidigt på morgonen, följt av en tre timmars lång håltimme( Som vi spenderade hemma hos Lina, spelade MarioKart! ), därefter koopertest.
Matte och sedan springa 2 km är inte min grej allstå. Men jag klarade det. Och nu är jag verkligen död.
Har god lust att bara dra täcket över huvudet och sova bort allting. Men jag har plugg att göra.
Som alltid.
Men det får nog dröja en liten stund, jag måste andas lite också :)

Freddisen var här igår, vi såg på Eurovision saken på tv. Sverige kom ju vidare (:
Vi lagade pasta med skinksås, såsen blev helt konstig, men änywäy.Vi hade mysigt.
Imorgon är det en månad....  Pusspådet.

Fälstafett i skolan om 2 veckor också! Man ska vara utklädda, och våran klass kom på idag att vi ska vara Barn! :D Det passa mig såååå bra... :)
Grenen jag ska tävla i är löpning+golf. Har ju golfat med Fredrik och det gick väl helt okej. Ska bara chippa bollen i en ring, så dänice.
Nästa vecka är jag förmodligen ledig tre dagar, hurra. Så otroligt skönt!

Smell ya later







SÅ NICE :D <3
Zach Braff från Scrubs

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]