090526

tjaaaaaaaaaa

Igår försov jag mig 1 ½ timme, vilken kanonstart på veckan. 
Tur att dagen blev bättre. Hade med mig kameran och det blev en del roliga kort. :)

Idag var Nanna sjuk så det blev bara Jag, Eddie och Lina som lekte tuffa idag.
Gjorde ingen vettigt på fotolekt, mats ville att jag skulle framkalla mina bilder men icke. Nanna får hjälpa mig.
Jag skuttade mest runt i mörkrummet och var allmänt hungrig och glad. :D

Sen på håltimmen köpte vi cookies och gick och satte oss på lekplatsen borta vid Lina's place. 
Där blev det en massa kort...hehe.  Vi är så mogna.

Imorgon är det fälstaffett och vi har ändrat utrklädnad igen, Smurfar blir det.
OMG, SMURFAR? oj min gud.
Det blir nog roligt att se.

Torsdag blir det mys på kvällen med min gosis :)

På fredag ska vi äntligen hem till Eddie. :) Grilla,bada och mysa. Yummiiiiiie.
Längtar.

Funderar på vad jag ska göra nu av följande;
* Leta reda på en vit tröja + blå leggins
* Städa lite på rummet
* Äta kakor :D
* Plugga
* Lägga upp bilder från idag på bdb och facebook.

- Jag väljer nog det sistnämna.
hayyy

     

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]