another boring sunday

Från botten av mitt hjärta, och jag menar det verkligen; JAG TYCKER INTE OM SÖNDAGAR.

Inget roligt händer denna dagen.
Har sett på en film - Evan Almighty.
fy vad rolig den är, indeed!

"When you're on my lawn, keep it in your butt!"

Igår var Fredrik här en stund på kvällen, jättemysigt. Vi lyssnade på musik och såg på Robinson. :)
Tycker om dig.
Imorgon kanske han kommer hit en liten stund igen.

På tisdag efter skolan ska jag åka in till Gbg med Eddie :) Han skulle köpa chinos, och då passar jag på att köpa Hörlurar som jag velat så länge. Vattenfast mascara är bra att ha också, hoppas det finns nån billig man kan få tag på.

Igår var jag på museet i skärhamn och träffade Fredrik, där vi träffades för första gången! :D Mysimysigt. Träffade fred&nanna en stund också.



  <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]