bad boys

Hahahaha oh my god...ser på Cops och det är nån kille på en pub som är helgaaaalen...dom sprayade han med pepparsprej flera gånger men han bara; "tell me where you taking me and I'll go" och så fortsätter han bråka med poliserna så han fick typ 5 poliser på sig ... Han verkade heldrogad...kul. I slutet så sa han; " Förlåt, jag menade inte att ställa till det..."  Nähääääää....du bara försökte slå alla poliser.
Hm. Some people allstå.

Nej nu måste jag gå ner och plocka ur diskmaskinen. Mitt favoritintresse, hell yeah.

puss kanske



Fritjoff för a long time ago!
(kolla mitt håååår.....)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]