Om jag kunde drömma.

Det luktar mat från köket och jag är hungrig. Blir nog en klassisk mysig fredagskväll, och pappa har köpt fläskfile som jag älskar.
Jag har tränat och tvättat idag, creds till mig. Nu är det bara kvar att bestämma vad jag ska ha på mig imorgon. Dessa klädbeslut, usch. Har en smått 'klädångest'. Jag måste bestämma kläder dagen innan annars så kan jag byta kläder upp till 5 ggr på morgonen om jag inte bestämt mig. Det måste alltid kännas rätt.
Enough pratat om mina konstiga tvångstankar, haha.

Jag fryser om tårna.
Haaaaaaaaha, Cops igen. Så misslyckade människor det finns....

frästen, jag vill ha detta. Cravings!!!!
Ska skapa en ny kategori som får heta cravings. Men det tar vi sen.



talk to ya läjtör.

Kommentarer
Eddie

Frida, frida, frida. Jag läser din blogg varje dag, jag bara orkar inte kommentera, men om du vill det så ska jag ju självklart det:D Och nej jag ska sitta med photoshop imon och fixa min blogg, men jag kan ju se. Jag har ju inte bestämt mig än:)

2009-11-13 22:04:31
URL: http://ojdoj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]