snälla snälla snällaaa

howdy

Allstå det är såhär, jag är med i en liten tävling på bredbandsbolaget, där jag har spelats in en video, och jag skulle jättegärna vilja att ni röstade på min video! Jag kan vinna en voddler invite , och det vill jag ha hur mycket som helst! Så snälla, hjälp  mig med att rösta!! ( min video är lite cp och jag ser helsjuk ut men wtf! vote vote vote!)
RÖSTA PÅ MIG HÄR!!

glömde att säga att om ni röstar har ni chans att vinna en voddler invite!!! så rösta på min video massa gånger nu :D VODDLER = spotify fast för film, finns tillgång till massa filmer helt lagligt!!


tack för meeej :)
puss!

Kommentarer
Erture

Kika in på min sida. Nya egendesignade smycken och namnsmycken kommer upp hela tiden.

2009-11-16 12:04:52
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]