and the colorgirls go;

Ja.

Kände för en uppfräschning och vóila! Lite mer höstigt, lite mer svart.

Vad kan man säga om denna lediga dag?
Jag har läst många bloggar, finns så oändligt många bra, men också många crap-bloggar.
Vet inte riktigt vart jag skulle placera mig själv, men mitt inre jag säger det senare alternativet, dock.

Jag var ute på en joggingtur/promenad förut. Upptäckte att det är rätt jobbigt att jogga med en stor stickad halsduk. Det stör liksom själva joggingen. Men skönt var det.
Hm. Tillbaka till skolan imorgon då, ska gå upp halv sex...inte vad jag önskar direkt. Men rutinerna tycker jag om, gå upp, gå till bussen, spendera dagen i skolan, åka hem, plugga lite och ha fritid. I slutet av mina sommarlov längtar jag alltid efter de rutinerna, det blir ju inga direkta rutiner på sommarlovet.
Måste. läsa. I engelskan har vi fått en engelsk bok vi ska läsa. About a boy. Den duger. Jag tycker om att läsa böcker på engelska, man lär sig så bra då. Tycker om att läsa högt för mig själv, träna på olika engelska dialekter, haha! 
Jag längtar tills lördag.

Puss puss molntuss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]