burn burn

oh no. I've done it again.
Jag har bränt mig i munnen. AJ. Förra gången jag gjorde det var på mcdonalds Cappuccino, fysate vad jag brände mig! Hade ont i flera dagar efteråt. Det är såååå typiskt mig.
Nu brände jag mig på tungan av min obooooooy. daaaamn you.

OMG. Ser på efterlyst just nu, och en kille har blivit misshandlad i gbg, och man såg vilka killarna var, de blev filmade på spårvagnen och jag tyckte jag kände igen en.. uhhh, scary!! :S Hoppas inte jag kände igen honom, läskigt isånafall.
Men iallafall, Efterlyst är hur bra som helst ju! Väldigt bra för att få tag på gärningsmän och saknade personer mm, att ta till tvtittarna. :)



Att bränna sig på tungan är värre än att bita sig i tungan, eller vad tycker ni? ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]