damn it!

allstå shit, har försökt logga in på publishme.se hur länge som helst!! Vad är det för fel på min dator?
Otroligt irriterande.
Åh nej...
Nu började tvn hacka också. Nu kan man inte kolla på ett enda program ju. Hack hack hack.
SKITTELIA!!!!!!!!!!!! :@@@@@@@@@
AHHHHHHHHHHHHHHHH!!

Har redan gått igenom det här en gång! Och då var jag utan TV, Internet och TELEFON i typ en vecka!
Snälla snälla, säg att det inte är det som håller på att hända nu.. snälla!

jkfdfhsfdjshfsdfhsjfhdsjfaljaQFLDÖFDKFDEQEJDS
Ungefär så arg blev jag just nu.

Tror att jag skippar att blogga idag, tappade liksom lusten.

damn telia.


Kommentarer
Malin

Äntligen är det Fredag! :D Händer något kul idag?

2009-10-09 13:45:34
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]