det här med rubriker...

...är jag ingen hejare på.

Okej. Söndag är här. Jag vaknade halv tolv. Bra början. Jag tycker faktiskt inte om söndagar, de stressar mig typ. Helgen är slut och veckan är snart påbörjad igen.
Fick tag på det allra första scrubs avsnittet förut, lycka!! :D

Förresten om ni inte har nåt att göra rekommenderar jag er att läsa följande bloggar;

www.tjuvlyssnat.se  - sjukt rolig humor för er uttråkade :)

www.kissies.se - tjejen tror hon är bäst i världen..

www.dessie.se - 14 årig fjortis som bloggar...otroligt underhållande läsning.

www.kenza.se  - bra blogg!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]