greetings

..får bli ett nattinlägg :)

Jo, jag lever.
Tvn eller internet krånglade inte alls.
Igår skickade mamma ut mig på promenad, var borta i 2 timmar. ^^ Så där blev det inga inlägg, tyvärr.
Idag har det hänt mycket. Varje familj har sin egna hemlighet, right?
Well, VM kval idag Sverige-Danmark. Pissmatch! DAMN säger jag bara. 1-0 till usla danmark. Nu fick vi ju ingen vmbiljett. damndamndamn.
Idag var jag och mamma i stenungsund, handlade lite välbehövda ting. Choklad. Gott.
Mysig kväll och vi får se vad som händer imorgon.
På måndag ska jag baka muffins, med nyinköpta muffinsformar. Mums.
Min mobajl är cepestörd, den visar inte när jag får sms. Så jag får gå in i inkorgen och se om jag har fått några nya. Jättestörande! Någon som vet vad som kan vara för fel? :S

I gotta feeling.
<3<3

Mazel tov.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]