hej honung ta en promenad på den vilda sidan

meeep.
Ligger i soffan med mysmundering. Allstå mysbyxor och myströja. det är så mys. allt är mys idag.
Jag trodde ju inte att vi var lediga imorgon, men ulf kände troligen medlidande för att vi bara hade hans lektion imorgon, så han ställde in den. Tack tack tack. En dags frihet. Får se vad som händer då. Kanske hittar på något med Nannis. 
Ikvääääll, så ere ba myskväll tiepppp. Haha nä men jag ska ju vara hemma och se på Andra avenyn!

Och om allt går som planerat (det brukar det inte) så kommer De tre vännerna hit på lördag. Huset är tomt så de sover över så vi kan se på skräckfilm mitt i natten utan att nån trött förälder kommer o stör. (inte för att dom skulle göra det ändå..eller hur pappa?) Hehe. Men som sagt, det är ju fleeeeeeeeeera dagar dit så vi får se vad som händer, brukar alltid vara någon  som...allstå shit nu glömde jag bort vad ordet hette bara för det. Men iallafall, brukar alltid vara nån (hrm) som inte kan.

Hahahaha, det var så roligt på idrotten idag. Vi gjorde några himla bollekar, och jag var typ targeten för jag fick 2 bollar i ansiktet och 1 boll i nacken... Lina kastade en på mig och jag var typ förlamad i den sidan av ansiktet resten av lektionen sen. Förresten, kan man bli förlamad av sånt? Måste kolla upp.

Åh. Om en kvart börjar scrubs. Något jag alltid följer, har sett alla avsnitt förut och kan alla avnsnitt utantill typ men god I love it.

Nej nu ska jag äta en macka.

SMELL YA LATÖÖÖR ALLIGATÖÖR.





lets take a drive to clear our minds.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]