lets take a walk to remember

trött.
Vart en lång dag idag. Gick upp halv sex, slutade vid halv tre. Sen gick jag och Nanna till Willys, sen gick vi och satte oss på mcdonalds i två timmar tills klockan blev halv fem, då vi gick till parkeringen bakom skolan. Därifrån åkte vi med Uffekalaspuffe  och resten av bildklassen och mp3:an till Alingsås. Kallt och mörkt, mysigt. Vi fick en guidad rundtur av Lights In Alingsås. Det är hur fint som helst, kosntnärer och studenter som belyst hela Alingsås. Vattendrag, parker, hus, träd allt är upplyst och jättevackert. Rundvandringen varade från 6 till typ 8 nångång. Sen åkte vi hem till öööön igen. :)
Jättemysig dag, som majoriteten av mina dagar brukar vara.

Ligger just nu i soffan och halvser på Inlåst. Jättebra program faktiskt, men jag är så trött så jag orkar inte se knappt. Nawww, nu är dom inlåsta små killarnas mammor och hälsar på, så fint. Fattar inte hur dom kan sätta sig själva och sina familjer i en sån svår sits. Svårt att förstå.
Åh. Imorgon är det fredag och sen är det LOOOV. Helt underbart. På måndag åker jag och familjen + två kompisar till Lager 157, förhoppningsvis ska jag få tag på lite skidkläder och några schyssta jeans. En Björkvin tröja vore ju inte helt fel heller........... hehe.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]