oh sweetheart

Howdy.

Usch vad trött jag är.
Kom precis in, varit ute på en liten joggingtur. Asnice. Men nu hostar jag typ ihjäl mig. Läskigt.

Riktigt seg dag i skolan idag.
Vi fikade på bilden, jag och Nanna hade bakat muffins och bullar :D Hahaha, när man är hungrig är det inte bra att äta socker har Nanna kommit på! Då får man en rejäl sockerkick...

Åh, nu är Zlatan på tv! .....
Shit, han är rejält cool. Vet ni att Lagerbäck har avgått? Det var på tiden!!
Sverige spelar mot albanien imorgon, pepp! De måste vinna, annars är det bye bye VM.

Förresten, veckans mysigaste nyhet; Pappa har hyrt en stuga i Sälen över jul!
Så det blir till att fira jul i fjällen, som jag alltid velat! Tycker inte om julen särskilt mycket, men nu blir det extra mysigt. Slipper tänka på all den där jobbiga julstressen. Linus följer med också, och Louise jobbar i skidskolan när vi är där. How wonderful isnt that? :D Frida lycklig.

Nej, nu måste jag gå och duscha...
Pussochhej.



"Oh sweetheart put the bottle down..."

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]