peace it maaaaaaaaan

hola señor.

vi ligger i soffan och möjser.
har sett på house of wax, halvglott på tombraider (som sög) och typ några scener ur deja vü.
mysig kväll.
nu ligger eddie på golvet och käkar mattludd eller nått, nanna är på toa och jag underhåller mig med photoshop och bloggis.
vi funderar på att se på Upp. Mååååste greja madrasserna också. damn. Jag är trött.
nej nu hör jag inget på örat för nanna fräste sönder det. plus att hon spottade på mig också.
sluta oskyldiga dig nanna. lägg av själv.





hihihihi jag är blond.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]