spend your time well

Har varit i skärhamn idag, först åkte vi till kållekärr där jag inhandlade block,pennor och legobits sudd! Nu är jag 2cool4school allstå. He-he.
Nej men ssen åkte vi vidare och köpte räkor som vi ska käka ikväll, yummie! Hallå! Dom hade levande humrar i fiskaffären!! Utan vatten!! Dom bara låg där och väntade på att få ätas. OMG vilken djurplågeri. Jag blev arg :((

Sen åkte vi till mataffären och handlade.
Det regnar idag. Det är mysigt. Det ser ut som någon har kraschlandat i mitt rum, ungefär 90% av min garderob ligger på golvet. Jag önskade jag hade en robot som kunde vika ihop all tvätt och lägga in det i garderoben igen. Men tyvärr så har ingen lyckats uppfinna en sådan sak till mig. Vad synd. Nu får jag göra det själv istället. Och det vill inte jag. Jag kan ju skylla på att jag är sjuk..............
Men jag vill ha det städat och fint, med tända ljus och té och filtar. Kan ju alltid sopa in allt i garderoben och låtsas att kläderna inte finns... hihi. 
Allstå jag så förundrad hur mycket snor en näsa kan innehålla. Min innehåller ansevärda mängder. Fräscht liksom.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]