summer of 08'

When you held my hand,
I knew it was now or never
Those were the best days of my life...

Hejski pejskiii
Började tjugo över tio idag, jag och Nanna gick och köpte frukt, gott.
Sen försökte vi plugga lite matte, men jag förstår verkligen ingenting om subsitionsfunktion och addiotions grejsimojs. :(
Hade bara två lektioner idag, denice.
Matte och foto. Framkallade massa bilder i mörkrummet, tycker om det. Man känner sig så smart. Det är ju inte alla som stått i ett mörkrum och framkallat analoga bilder, right? :)
Tycker om att komma hem tidigt. Pratat med freddiZz, saknardej :)
Ligger i soffan just nu, med två katter bredvid mig.
Fortfarande inte riktigt frisk, hostar, nyser och snorar. Tur att vi har teori på idrotten imorgon.
Förresten, det har varit lite dåligt med bilder på ett tag nu, lovar att bättra mig!

Imorgon kväll kommer syster hem! Frida glad. <3 :)


puss och kramis

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]