090909

hejskiii
Mitt internet är dött hemma, så jag sitter i skolan just nu. Har genomgång i Indesign.
Har tappat min pekpinne till mobilen, inte kul :(
Vi ska göra ett dvdfodral i multimedia , indesign är jättekrångligt..
Är hungrig också. Längtar tills danmark och håkan på liseberg<3
Roligt datum idag med, nionde i nionde -09 :D
Well, får se om vårat internet funkar när jag kommer hem, just nu fungerar varken Tv, telefon eller internet!!
Damn telia :@
nej nu ska jag fortsätta krångla med indesign, puss.

Kommentarer
Malin

SV: Händer något kul idag? :)

2009-09-09 13:07:51
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Malin

SV: Godmorgon, äntligen Fredag! Händer något kul i helgen? :D

2009-09-11 12:29:29
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]