Its a beautiful day

HOLAAAAAAAAAA

Just nu sitter jag här vid en dator i skolan, Nanna, Eddie och Lina ville jobba lite med multimedia projektet.
Vi ska göra oss själva i en annan känd person. Allstå vi ska sätta in vårat ansikte i en annan känd persons kropp. Plus 5 andra saker som är väldigt random. Rätt kul, men obeskrivligt svårt.

Iallafaaaaaaaaall.
Är inte direkt på blogghumör direkt. Ska strax åka hem tror jag. Glömde cykeln uppe vid häggvall så får ta och hämta den.......... haha nu lyssnar vi på Hej hej Monika, älskar den lååten :D Nic är ju för skööön.

Ge mig arsenik, för stan är full av tanter och tragik.

Puss och hej.

Kommentarer
Foki

Hejsan!



Svar: Ja jag förstår vad du menar. :D Thailand är världens bästa land och jag är stolt över att det är mitt hemland. <3



Vilket sammanträffande att ditt ex flyttat dit och jobbar som lärare. Jag och min pojkvän Ricky har köpt en lägenhet i Bangkok, och vi kommer att flytta dit när jag är klar med gymnasiet. Ricky ska jobba som engelskalärare och jag ska starta eget företag. :)



Mvh

/Foki

2009-10-02 16:38:46
URL: http://foki.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]