lets do some living

hejjjjsan!

Telia fortsätter att hata oss här hemma, och vi hatar tillbaks. Ärligt, våran tv, telefon eller internet har inte fungerat sen i måndags! Arghhhh.
Men iallafall lånar jag pappas mobile telenor internet. haha, telenor låter som snor...hihi.

Idag har jag paddlat kanot. Kajak? Håller aldrig reda på vilket av dem 2 vi paddlar.
Men iallafall. Vi vandrade i 45 timmar eller nåt kändes det som, fram till nåt ställe där vi lagade mat.
Potatis och bacon i ett aluminiumfolie och la det på grillen :) Yummie. Efter lunchen var det våran tur att paddla hem.
Nanna och Alexandra fick paddla, jag satt i mitten och latade mig, hehe! Men efter ett tag fick Alexandra nog och då tog jag över :) Mycket mysigt faktiskt.
Men nu när jag kom hem kände jag mig rejält risig, ser sjukt ofräsch ut och har ont i huvudet och är stentrött.
Vandrade in som en död zombie på ica förut och köpte vindruvor. Läser den fjärde twilight boken nu, så bra.
nej nu har jag ingen annan information att förmedla, peace out man.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]