Loui-loui-louisiana

Hej. det har inte blivit några inlägg på några dagar nu...
Haft rätt mycket för mig faktiskt , men nu tänkte jag att jag skulle skriva om dagen i Danmark.

Vi åkte ju buss dit, tog kanske 4 timmar.
Först åkte vi till utställningen, och jag och mina kompisar gick runt i den jättefina trädgården och fotade precis allting.
Sen gick vi in på utställningen, där fick man inte ta kort men jag är så busig så jag smygfotade lite :P
Efter att vi varit där i kanske 2 timmar, åkte vi vidare till Helsingör där vi skulle käka mat. Vi satte oss på en pizzeria och åt lite gott. Alla gick var för sig i helsingör, så efter 2 timmar åkte vi hemåt till sverige igen.
Bussresorna var roliga, på ditvägen var jag jättekissenödig men jag vågade inte gå och kissa, hahaha.. så typiskt mig :) Så såg vi på Kenny Starfighter också, den rulade! :D "Saru?"  
På hemvägen såg vi på Pirates of the carribbean 1, min favoritfilm. Okej, kanske inte så viktigt att veta vad för filmer vi såg.. men anyway, här kommer lite bilder från dagen. :)
















:D


Kommentarer
Malin

SV: Godmorgon, eller eftermiddag kanske man ska säga.

Har du haft en bra helg? :)

2009-09-20 13:14:15
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]