magiskt magiskt magiskt

Magiskt. Ett ord som passar perfekt för denna underbara kväll.
Jag pratar självklart om fredagen den 18 september, då Håkan Hellström spelade sin sista spelning på läänge på Liseberg.
Låtarna han sjöng fick fyra, fem fyrar av GP, men jag tycker de är värda minst 245 fyrar.
För så bra var han. Så jäkla bra.
Håkan Hellström är, och kommer alltid vara min största idol.
För fjärde gången i rad ser jag han stå på scenen på liseberg, sjunga som bara han kan.
Jag älskar det. Finns inget bättre än att stå och sjunga med för full hals i hans låtar, i vilka man kan vartenda ord, varenda rad. Ni förstår nog hur mycket det betyder för mig, nu låter jag bilderna tala för sig själva.

  Nanna var med, bästavän <3






























Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]