Ni Hao


hejsansvejsan.


Idag gick jag upp tiiidigt, mamma väckte mig vid nio ungefär.
Jag och hon skulle hjälpa pappa att masta av båten. Åkte ner till hamnen och hjälpte han med det en stund. Nu ligger nog båten på land, sorgligt!

Efter vi hjälpt till med det åkte vi till stenungsund och skulle köpa foundation till mig. Hittade lite annat småkrafs också :) Hittade en bra foundation. Såg även en assnygg skinnjacka på cubus, men den fanns inte i min storlek! Arghh vad arg jag blev, den var jättesnygg och kostade bara 500:- ! Helt sjukt. :)  Måste ha.
Men iallafall, när vi shoppat klart åkte vi och handlade mat. Handlade enligt GI, inget onyttigt här inte, och jag kollade på innehållsförteckningen hela tiden :) Köpte massa nötter, yummiiie.
Ikväll blir det massa myyys, hyra film och grejer (: <3
Imorgon får vi se vad som händer, inga egentliga planer än.

Längtar tills tisdag, torsdag och fredag! :D Lyyyyyyycka.

Oohh..
Let me tell you how it'd be
You won't get with this you see
Cuz you can't handle me
It's a simple fact that you can’t seem to handle me
Don’t matter how you act with them you can’t handle me
You got me, feel you got my back
But you’re a selfish narcissistic psycho
Freaking bootlicking Nazi creep and
You can’t handle me




grym<3

Kommentarer
Malin

SV: Händer en söndag som denna då? :)

2009-09-13 13:32:05
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
lo

hejj sweet, gulligtdu gjort, martin har läst den nu också! var röstar man på bilden?

2009-09-14 12:21:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]