nu ere slut på veckan!!

heeeeeeejj.
äntligen. helg.
slutade tidigt idag, gosar framför tvn just nu. läser en av världens bästa böcker också.
längtar så grymt mycket tills på tisdag och fredag. 1 vecka kvar. ATOMBOMB!
Jag kommer dö lite i taget när jag får se han stå på scenen och sjunga mina favoritlåtar.
För fjärde gången, och nu med världens bästa Nanna.

Btw, såg ni sverige-malta matchen i förrgår? Ett jäkla självmål räddade sverige från fiasko.
Elmander fick jättemånga målchanser, men han satte inte ett enda mål! Käääzzt.
Men men, ska inte sitta och snacka fotboll. Men jag ska förmodligen gå på kalmar-ifk i kalmar den 26! Jag är glad.

Förresten! Har ni hört talas om GI-metoden? Jag och Nanna har bestämt oss att börja med den nästa vecka. På allvar. En i min klass informerade oss lite om den igår, och det verkar stenbra! Inte äta några som helst kolhydrater som tex pasta, potatis, ris och vitt bröd mm. :) Mamma är grym på GI, så det kommer bli lätt att avstå från sådan mat här hemma. Men det är godiset som utgör ett större problem för mej, haha! :) Undrar om jag kommer kunna hålla mej borta från det.. men ska verkligen försöka! Vill ändra mina matvanor och jag ska göra det! Ska kämpa och hålla denna metoden nu. Känns bra.

<3<3<3boken.



meepmeep. :)

Kommentarer
Malin

SV: Tack! :D

Det är bara bra med mig, händer ikväll då?

2009-09-11 18:12:07
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-11 22:27:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]