hallelujahh

ojojoj.

Halv ett kom Sara, amalia och hanna och hämtade mig och Eddie, vi satt typ en och en halv timme i rosabilen till Ullared. Daaamn, vad roligt vi hade! Liten roadtrip ;)
Vi åkte förbi en skylt där det stod "Skärte". Eh, vem skulle vilja bo i Skärte? Liksom... stjärte? Hahaha vad vi skrattade när vi såg den skylten!
Iaf, sara körde hur bra som helst :D
Inne på Ullared tappade jag och eddie bort de andra med en gång, men det gjorde inte så mycket, vi gick för oss själva och plockade på oss massa nödvändiga saker. :) Jag köpte tex; Laptop skin, beatles tshirt, blondering, wax strips, underkläder, balsam,shampoo, hårinpackning, cykellås, katthalsband&kattgodis(jamenar, hallå katterna måste också få leva!) hello kitty tofsar, hårspray, ansikts och fotmask. Det var nog allt :) Jag är iallafall jättenöjd!
Massa beauty stuff ;)

På vägen hem tog vi en liten avstickare till mcdonkis, och så spelade vi hits for kids skivor och nicke och nilla skivor! Eddie satt och skämdes ihjäl, men jag kan "Krokodilen Kaj" låten rätt rejält nu, efter att ha spelat den x antal gånger...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]