happy

Frida är glad!!!

Efter skolan idag, så åkte jag in till polisen med mamma. Vi förnyade våra pass, och tog passfoton som blev _asfula_ !! Jag kommer aldrig visa mitt pass för nån! Var tvungen o ta av mej glasögonen och skit. uschi.

Sen gick jag o mami på torget. Fick köpt en militärgrön jacka, chinos och baslinne på gina tricot, CONVERSE(<3) på nån skoaffär, och en ring, hårinpackning för blekt hår och tights på cubus. I love my mum. Efter shoppingen tog vi en fika, sen mötte vi upp pappa på Willys där vi handlade ^^ Väääldigt mysig dag och jag älskar mina röda converse. <3<3<3

Skoldagen var rätt boring, Engelska Nationella imorse, vilket gick rätt bra. Sen såg vi nån debatt på samhällen och så satt vi vid datorerna och grejade med affischer på grafiskdesignen. :)
Juste, vi kanske ska få egna datorer i trean! Fattaaaa vad niiice!

Haha, nu jamar betty utanför och tvätten väntar på mig downstairs.

Hare.





I LOVE!! <3



chinos, tights, hårinpackning för blekt hår och baslinne




jackan



ringeeeeen :)

ps. jag såg två mustanger idag. drool. :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]