lördag 11:30

Nyss hemkommen från stenungsund, varit på arbetsintervju! :) Det gick bra! Hoppas att jag får det.
Var tvungen att gå upp megatidigt, inte direkt jättekul kanske...
Men här hemma städas det, dammsugs det, dammas det mm.... mamma och pappa ska nämligen ha gäster ikväll. Värsta lyxmiddagen också, helstekt Entrecôte med hasselnötssmör och pannakotta till efterrätt. Gott.
Tyvärr ska jag ju inte vara hemma....hihi. Eller vadå tyvärr, jag kommer få det såå mycket mysigare än dem hos Hanna! :D Dä bli mys serrrö.

Klockan är halv tolv bara... Eh vad ska jag göra? Se på lite scrubs, how I met you mother avsnitt som jag spelat in kanske? Inspelningsbar box är det bästa som finns! Man kan spela in massa program på natten, och se det dagen efter :) Igår såg jag på två top model avsnitt, lööööve it.

Jaja, ska sluta babbla nu och försöka göra mej osynlig här hemma....om jag nu lyckas...hehe.


min framtida arbetssplats? ....




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]