nighty night

Jag och louise har kollat på Hollywoodfruarna. Maria är fööör rolig! Så där gulligt snäll och en aning blond.

Ibland känner jag att jag måste skriva ett inlägg, fastän jag inte har nåt att skriva om. Då kan det bli såna här väldigt nödvändiga små inlägg. Men jag vet att ni gillar dem ;)
Nej nu ska jag försöka att lägga mej, kommer ju ta ett tag då louise kommer prata i telefon halva kvällen.....

haha, kan ju bara säga att de här bilderna är ungefär 3 år gamla! Jag gillar jeansen!




Hahahah, jag älskar denhär bilden! De ser ut som två dörrvakter. natthumor.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]