aight

Helllllllllllöööööööööö.

Jag kan tydligen inte få sova mer. Har 4stycken hyperaktiva kattungar som härjar på mitt rum just nu. Majgad.

Änywäy, igår åkte jag inte till gbg och träffade Eddie. Vi gick till nordstan och checkade in Kenza lite, sen drog vi till Hemköp och köpte vitamin well och festis :))) Sen åt vi lite, sen kom Joakim och så gick vi i lite affäreeeer. Sen var det tänkt att vi skulle gå på Nrj in the park, men det blev det inte... var så grymt mycket folk så jag,eddie och joakim gick till nån restaurang istället :)
Haha, på vägen dit såg jag Mange Schmidt sitta och röka på en restaurang :) Det roliga var att bara jag märkte att han satt där... eddie ville gå tillbaka och ta kort men jag vägrade :P Haha. En fin kväll iaaaaf ^^

På bussen hem satt jag bredvid en tjej som snackade i tlfn, om att hon hade slått ner en kille så han började blöda asmkt, och att hon höll på o hamna i fyllecell och massa skit. Trevliga människor det finns.

Hoppppppp, time for some breakfast! :)
puss.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]