allt är tråkigt.

Jag har ingen lust att göra något längre. Tänkte att jag skulle hitta på något idag, är ensam hemma och har världens chans att greja lite popcorn, en film och lite annat mys. Men nu när jag kom hem har jag ingen lust...
Mitt liv är så dimmigt just nu, har ingen ordning på nånting och när jag tänker att jag borde göra nåt så blir det alltid senare eller aldrig. Jag borde städa, men jag vill inte. Jag vet inte vad jag vill längre.

Spelat minigolf och visat runt små ettor idag, fy vad blött det var... inte okej. Imorgon börjar skolan på riktigt. Med rörlig bild som första lektion, helt okej.


Kommentarer
Olivia

Gå ut och ta en rejäl promenad! Sätt på musik på max i hörlurarna och bara gå! Känn hur pulsen ökar och hur du faktiskt lever här och nu och att du inte är värd varesig hjärteproblem och annat dåligt. Du är värd det bästa och tänk lite på dig själv! Kram :)

2010-08-24 15:54:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]