chillin'

ellå.

Idaaag är jag ensam hemma, vilket betyder film.
Har snackat i feletån pretty muuuuch, och hyrt en film. Boys dont cry blev det :) Väldigt sorglig film, faktiskt.
Anyways, filmen är slut, nu ser jag på nån random film på svt.. heeeehe. Ska ringa K snart igen.

Imorgon ska vi ut till torpet, det kanske blir nice ändå! ;)

Jobbade idag också, kände mig liiiiite bättre... åh vad sur jag är för att jag inte kunde gå ut igår! Nu måste jag vänta en vecka :(  Men jaja, ska sluta tjata om det nu ;)

Puss!



kvällens film!





meeee right now

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]