En regnig augustikväll - FreakyFriday

Wooooooooah, fin kväll minsann.
Blev brännboll och grillning, kulkorv och mcdonaldsketchup. Regnet var inte det bästa, jag frös fötterna av mig så vi åkte hem till Simon där vi trängde ner oss i soffan och checkade en film, 21. Myyycket bra faktiskt. Mysigt värre.
Sen blev det lite kladdkaka och jag frös om fötterna.
Vid elva körde magdalena hem alla tjejer :) Jag och Hanna hade en liten fin pratstund i baksätet, vi pratar så bra honey! <3 Vi har mycket att prata om.

Jag har jobbat min sista dag på ICA förresten. Det känns rätt bra, men nu känns det verkligen att sommaren är slut. Har jobbat från allra första veckan på sommarlovet till den allra sista veckan. Och nu är det slut. Where the hell did the summer go?! Suck... nu blir det långa bussresor, regniga cykelturer och såntdär igen. Välkommen tillbaka till verkligheten, tack tack.

Justdet, har fått ett nytt smeknamn av Andrea, freakyfriday! :) passar mig, right? ;)





friday going to beeeeeeeeeeeeeeed,
peace out man.

Kommentarer
HANNAS - Bli veckans blogg!

Sv: tack så mycket! Okej vad jobbigt, det är bara att kämpa på. Hur länge sen var det ni gjorde slut?

2010-08-21 10:37:23
URL: http://hannas.nu

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]