I believe you show the best of me

HELLO!

Stickytorsdag igår, fysate vad nice. Men kön innan var mindre kul! 1h 10min stog vi där, missade såklart gratis inträde. Men in kom vi. Det var jag, eddie och sen massa fina tjejer från klassen! :D Vi dansade som aldrig förr, aldrig dansat så mycket.. top floor var helgrymt.
Sen fick jag, mathilda och eddie skjuts av en väldigt snäll Annica! :D <3 Vid tolv körde vi hem..

Eddie, du skulle tagit chansen när du väl hade den din korv! :) (vi letade efter en person typ hela kvällen och eddie hade verkligen chansen att fråga en sak, men gjorde inte det...)


Vaknade vid halv tolv idag, och idag ska jag och eddie först till nordstan, se om Kenza fortfarande är där, och sen blir det NRJ in the park på Liseberg! :D Det gillar viiii!! :)

Btw, köpte världens sötaste leggins igår, svarta med tre peacemärken på vaden. och två svarta rosetter. På H&M. ^^ Men kan inte visa för min webcam krånglar igen.............

wellwell, got to go.

pusshej.

en apgammal bild från Sälen i nian..harregud.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]