i'll keep dancing on my own

hallå alla loverz.

håller på att tjacka kycklingwok/wrap downstairs, så får dra ett snabbt inlägg!
Vart och köpt nudlar, och steker kyckling....gotttttt.
Idag var det en segig dag kan man ju påstå. Att börja kl.8 och sluta 4 är inte oooooooook! I need some time for....facebook :D hähä.

ops, nu hörs det stekigt där nere, måste rusa ner och checka till kycklingen!

En kycklingcheck och några vindruvor senare;

Kyckligen mådde bra. Eller aa, så bra en död kycklingbit nu kan må.
Jag åt förresten världens mest perfektigaste vindruva, ett minus var att det var kärnor i. Men annars great.

Åh, måste plocka upp alla mina kläder från golvet, eftersom Nanna kanske kommer hit ikväll... mitt rum ser ju ut som aa. vet inte vad. hähä.

Nej nu är jag hungrig, ska gå och säga åt kyckligen att bli färdig snart.

här får ni en jättekonstig outfit bild!!
dansar jag? hoppar jag? vad gör jag!?!? inte ens jag vet!




dagens vackra facelook.




en gladis :D




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]