I'm meeting him at london's Dorchester Hotel tonight

jag är egentligen för trött för att skriva här, men jag gör ett försök ändå.

Drog in mot stan vid elva imorse, mötte upp Eddie. Vi gick i affärer, jag hittade världens finaste byxdress på Carlings, på halva priset....100 kr kostade den! Som hittat!!! Blått mjukt tyg, med vita stjärnor på .... love at first sight ;)
Eeeefter det fina ögonblicket var vi massa hungriga, så vi gick mot Cappucino och beställe pasta med currykyckling. Yuuummi.

Sen var det massa mer av våran oändliga shopping. Hittade världens finaste tröja på H&M, för 99 kr!! Seriöst, min turdag or whaaaat. En svart hoodtröja med peacetryck på ryggen och framsidan och ärmen. Shaaaait. Så mig. Gick inte att betala med presentkort dock, lite dåligt. Hittade även en fin tshirt med peacemärke, men kööööpte inte den.

Sen var det en lång bussresa med bra musik i öronen. Om jag nån gång glömt mina höronlurar dör jag lite inombords. Går inte att sitta på en buss utan musik!

Nu ikväll har jag varit hos Hanna, där det blev grillning, skräckfilm, singstar, skratt och lite andra saker.... vi gör det så bra! :)

Bilder kommer imorgon eller så, är sveinigt trött nu sattseja!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]