I'm not weird, I'm limited edition.



Får tydligen inte ens vara ifred på mitt egna rum längreeee, mamma springer här hela tiden och städar och annat.. ahhhhhh, får panik.

Anyways, väntar lite på Hanniii som ska hit ikväll. Blir medlem på lite söta grupper på facebook, som "WHY DID'NT YOU ANSWER MY CALL?! because I was raving to my ringtone" Ahahaha så grym. :D

ang. min header. fysate vad ful den är, jag vet :)))) men måste fixa ps fort som attan. Eller så hittar jag nån expert som kan knåpa ihop en till mig ;) haha, nää. går ju media av en anledning liksom....

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar, haido.


Kommentarer
[ f o t o & v a r d a g ]

så söt ?=

2010-08-29 20:59:57
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]