sunday bloody sunday

Jaaaaaaahapp. Bytte igen ;)
Mamma väckte mig med massage imorse, väldigt skönt :P
Håller på att städa och grejar här hemma, damn vad det behövdes!
Uschi, söndagar är så tråkiga... hate them. Haha, nu har jag fyra små nyfikna kattungar som leker med min fot... nawsi. Måndag imorgon igen, börjar 11:40 så det är ju pretty awesome faktiskt. :)

Känns rätt ensamt här hemma nu, nu har både Linus&Louise flyttat till andra städer igen... fast jag visste ju att de bara skulle bo hemma över sommaren, men ändååå. Hade ju vant mig att ha dem här. Men men, nu får jag vara ifred lite också. :)

Nuuu ska jag damma! :P

Pusshej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]