sunday bloody sunday

- Bokstavligt talat.
Det var såhär. Inatt vaknade jag av att nån av katterna skrek jättehögt, som sen följdes av att dom sprang ner på undervåningen och fortsatte skrika... shait vad rädd jag blev. lät som nån mördades...

På morgonen vaknade jag och det var kattsand över hela rummet utanför mitt rum, och på nedervåningen låg det katthårtussar överallt.. tror Betty jagade bort Pysen när han kom upp, för att hålla han borta från kattungarna...

Betty flyttade ungarna till bakom soffan, där det finns ett litet utrymme man kan kolla in, när man står i soffan. Pappa stog där och kollade på ungarna, och när betty hörde honom säga pss pss till henne, så jamade pysen på undervåningen. Då trodde Betty det var pysen som var där uppe, och sprang fram till pappa och klöste han i ansiktet :O majgaad. Han blödde i hela ansiktet, betty hängde typ kvar i kinden med klorna... måste ha gjort ont!

Vad hemskt. Nog om detta traumatiska.
Har inte haft lust att blogga alls, finns inget att blogga om, och istället för att skriva tråkiga inlägg är det väl bättre att vänta på inspiration. Har ingen just nu heller men...

Juste, har beställt min dator idag!! Jag är sååååå lycklig. En HP pavilion blev det. Och mina nya glasögon har kommit, ska nog hämta dem imorgon.. spännandeeeeee. :)

Och nanna, när blir det hål i öronen då? :D

Och sluuutligen, jag kan inte fatta att det bara är två veckor kvar av sommarlovet!!
Var har sommaren tagit vägen? Jag har inte ens badat iår!!
Vart tog alla fina grillkvällar vägen, alla baddagar, allt glassätande, all sol, all jordgubbsplockning vägen?
Jag vill inte tro att allt det är borta nu! Vad sorgligt.

Imorgon är det jobb igen, halv sju as usual! WOHO, PEPP. not.

OVER'n'OUT.








mej och min kanin! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]