this is the first day of eternity

Shait, gick i skolan till 17,00 idag..........lite segt.
Hade först psykologi, sen håltimme då jag och Nanna gick till banken där jag satte in pengar och sen gick vi lite i affärer, sen sist till kexfabriken :) Köpte ett svampbob block, penna och ett par leggins :D väldans fint må jag säga.
Haha, på kexfabriken köpte vi massa kakor, och då ville nanna ha mjölk till så vi gick till ica och kpte ett paket mjölk... LOL. (jag betalade förresten med mitt kort för första gången! gjorde fel ett antal gånger med sen gick det bra....)
Vi gick till skolan och satte oss, jag käkade tacowrap och nanna käkade kakor med mjölk :D Måste sett roligt ut... ^^

Sen hade vi rörlig bild, där vi filmade på Västra gatan. Också väldigt underhållande, faktiskt :)
Väldigt värt att bussen kom en kvart tidigare än den skulle också. En bra dag!!
Nu ska jag börja göra en filmkunskapsläxa.... 5bra filmer och 5dåliga. Några förslag? :)

Puss!



jag och  min love nanna (som knappt syns..) :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]