var tvungen!!





- enjoy.. or not... its up to you ;)

Iaf. Var inne i std en sväng, mina glässes hade kommit. MEN ICKE. De var inte bra nu heller! Hur svårt kan det vara att sätta i ett par passande glas i bågarna?! Herreguuuuuuuud, hela sommaren har ju gått... arghh.
Fick iaf köpt en svart bh, de gillar vi. :)
När jag kom hem skulle jag koka pasta, ooooch när jag skulle smaka på en pastasak, så var den fylld med kokande vatten så fick det i munnen... brände upp hela munnen :/ Kan knappt känna nååååt nu. Uschi.

Jaaag och lo ska se på Marie Antoinette seen, miiicket bra , micket bra.
Lyssnar Håkan, saknat honom. Han är störst av alla, finns ingen kärlek större än honom. Kommer alltid finnas hos mig! :)

Puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]