ZzzzZzzzZzzz - ungefär sådär känns det.

Men fy. Ville verkligen inte öppna ögonen idag. Klockan är 09:50, och jag måste börja göra mig iordning för jobbet...
Istället sitter jag och äter choklad och dricker sprite! Väldans bra frukost har jag hört... hehehe.
Gårdagen var verkligen awesome, och vi ville verkligen inte åka hem när Liserberg stängde...

Meeeen. Idag är det jobb som gäller, på ica!! Har ju bara denna och fredagen kvar där.... :)
Imorgon ska jag ut, till Sticky fingers förhoppningsvis. Blir alltid nåt knas när jag ska dit. Hoppas Eddie följer med också!

Nej, nu ska jag hälsa på kattungarna och sen bestämma lite kläder för dagen!

Puss.



Dagens frukost....



Hur söta är de inte?! :D

Kommentarer
Christine

Åh tack så jättemycket! Vad glad jag blir! :D Ha en fortsatt bra dag! Kram

2010-08-18 10:26:43
URL: http://chriztine.blogg.se/
jenny

haha åh så sjukt söta :D

2010-08-18 19:38:59
URL: http://jjennylisaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]