22dec. tomma ord

.......................
no words. can explain.

22december. två fina dagar med en fin pojke.
nu, två veckor utan en fin pojke. det gör ont.

julstök och fix. ikväll blir det lite julbord och julklappsutdelning, bror+johanna åker imorgon. thailand. känns långt bort.

alla julklappar inslagna förutom ett. det viktigaste.

tre dagar kvar till skidåkning. dock är jag inte taggad... allt på en gång, julafton, packning, saknad, plugg och allt annat.....
vad ska jag ha på mig på julafton? på nyår? vilken väska ska jag packa i? när ska jag packa?



mwwwwrrrh.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]