cozytimes

heheee, kul att man har kvar massa besökare även om jag har bloggpaus. trogna besökare, det där.... ;D
aaa. har suttit i cirkus samma position hela dagen, än är jag icke klar. tre frågor kvar. BLI KLAR DÅH!!
Känns väldigt kul att jag har slösat bort en hel söndag på att sitta i min säng och pluggat framför datorn... nåt gick fel.
nu är klockan halv sju och maten är strax klar. Sen ska vi klä granen tydligen. Festligt! Det är fint, förutom att två syskon saknas. Efterlyses.

EN FREAKING VECKA KVAR TILL SKIDÅKNING!!! bless the lord. or buddha.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]