im not in the mood

hejhejjj
försöker få lite julstämning, men jag är rätt stressad över att jag typ inte har nån tid till att packa på och att mina kläder ligger i tvätten så den verkar inte vilja infinna sig...
pratar med joakim på msn, känns skönt. men kommer dock inte ha så mycket internet i ljungdalen... :( jag tror jag har lite resfeber/ångest nu... det är så långt bort, och så långt bort från civilisationen... nyår i en liten miniby... ja,det blir väl en upplevelse det med.

justdet, har klätt min minigran också! jag pekar på den. fin va?!?!?



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]