julbullar och köttmust.

hajhajjj

Igår var jag, joakim, nanna och eddie i stan några timmar, kollade efter nån partyoutfit men hittade ingen. Vi gick runt ett tag, och sen gick vi till Bergakungen för att hämta ut några biljetter. Efter det åkte jag och Joakim hem till en av joakims kompisar på backaplan. Var där ett tag, roooligt. Sen när vi skulle hem vid tjugo i nio missade vi den bussen, fick ta röd hem. Jag var super kissenödig på bussen, så vi fick gå av vid nösnäs...haha :D Sen åkte vi hem vid halv tolv eller nåt. :)

Idag har vi bakat lussebullar :D Mysigt. Jag gick precis med Joakim till bussen, mygod vad det snöar! Jag är jätteblöt överallt nu :o

just det. angående rubriken... joakim sa det igår... han skulle säga julmust och köttbullar, men det blev lite fel :P

Jaja, nu har vi precis ställt in bullarna i ugnen... gott..
Ska se på Sunes Jul sen och dricka julmust. ^^

Puss!



yeah. heting med blött hår.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]