magiskt

jag saknar att skriva. jag måste skriva av mig ibland.

Igårkväll stack jag in till Gbg för att träffa Joakim och hans polare, rätt gött häng. Sov i en lägenhet på/i (?) olskroken, jag vill också ha en lägenhet där!
Tog tåget hem idag med joakim, och har suttit och pluggat sen jag kom hem.... det går sakta men säkert framåt. Måste blir klar med den här uppgiften snaraaaast! Ska in imorgon.
Imorgon , imorgon , imorgon..... Linus&Johanna och Louise kommer hem. Magiskt. Har saknat dem så mycket! Mina fina syskon.
Nu blir det åter lite humanistisk psykologi.

hare!

förresten, spana in mina mysiga örhängen; (joakim hade tänkt köpa dom i julklapp till mej, synd att jag hann före, haha)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]