plugg....

hej!
har suttit och pluggat sen jag kom hem idag, med filmkunskap och svenska. Går väl sådär.. måste verkligen bli klar idag, så pluggar järnet nu... inte det roligaste!

Men har bestämt vad som händer på onsdag och torsdag nu. Onsdag blir det Handelspuben med Nanna och Joakim. Bara för att vi kan! :D Nanna fyller ju år då. Men det blir tidig kväll, skola på torsdag sen.
Och på torsdagkväll blir det Sticky fingers med massa folks! :D Sover hos Eddie med <3 :)  

Igår var mys, min fina pojkvän sov över. Så imorse vaknade jag bredvid honom, bästa sättet! Uschi, drömde dock en hemsk dröm.... inte ofta jag gör det...

men nu måste jag återgå till pluggträsket.. hare.


en frida med köttmust... ;) eller julmust...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]