save me san francisco

yeah. känns feting bra det här. not.


Var iväg en stund imorse, fick fixa mig på tio minuter... freaking god vad mitt hår var fult. Men fick en jacka anyways, en vit och fluffig. Med pälsluva. Jag gillar pälsluvor.

varning, klagoinlägg...
Nu har jag försökt plugga matte ett tag, men har insett att jag är inte, och kommer aldrig bli en mattenörd. Jag kan ärligt säga att jag hatar matte av hela mitt hjärta, och jag önskar den inget väl. Vill helst slänga ut min mattebok i snön. Amen.
Jag övergick till Psykologi. Hah, jag kan inte ens stava ordet. fick skriva om flera gånger.
Det är mindre kul måste jag erkänna. Jag börjar tappa tålamodet nu... suck. Hur kan jag gå i trean, jag som aldrig pluggar? Jag är förvånad över att jag inte behöver gå om både trean, tvåan och ettan...
Ferlåt om jag låter bitter, känner mig väldigt misslyckad just nu.

ohyeah, har ingen tid i veckan heller.. ska ju ut två dagar... det blir kul :D <3

Kom just på att jag har en megastor text i antikens grekland tills på onsdag. fu.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]